Love-Heart-Smile








Happyness ? I dont know -.-
Thursday, 9 August 2012 | 8/09/2012 03:28:00 pm | 0 comments

Hai, Assalamualaikum :)


Salam Ramadan semua. Malam ni malam Lailatulqadar right ? So, banyak kan beribadah k ? Syukur Alhamdulillah, trial PMR is over kan team 1997 ? Seriess lege. Tapi stress bila fikir result yang nak keluar tu. Hope result aku semua okey-2. Aminn.

Ni lah satu-satunya exam yang aku buat betul-2. Exam yg aku harap-kan dapat capai target. Tenkiu untuk crush sebab bagi aku semangat :'* Finally, aku dapat baca buku and fokus untuk subject-2 PMR. No tuition pun aku boleh fokuss :)


Wahai maths, whats wrong with you sayang ? I thoungh i love you but you alwayss make me crazy -,- Sedihh lah macam niyy :'[

BTW , aku harap giler-2 dapat capai impian aku. Ye lha, SPM lagi susah dari PMR kan ? *Harap-2 SPM 2014 senang*

PRS ? Ohmyy, tenkiu Hajar sebab tolong aku, sha and qoyah buat projek buku scrap. Takpe, ni lasr year aku babitkan diri dalam prs. Tahun depan, babye je lha dekat bebudak prs tu. Series tak sabar ♥
Btw , lagi berapa hari je lagi nak raya kan kan ? Agak-2 aku still bolehh dapat duet raya tak ea ? Hehhe ^-^Y 
Aku harap Ramadan berakhir dengan indah. Klah, smpai sini je. Babyee :)

Dear kawan, i hope you alwayss be strong :)




/