Love-Heart-Smile








My lifestyle :D
Saturday, 2 June 2012 | 6/02/2012 11:55:00 pm | 0 comments

Assalamualaikumm. Hai :'D
No one bolehh lupekan terus moment-2 yg kite pernah lalui kan?  Semua pahit manis kehidupan memang susah nak lupakan, right ? Even kite akan lupakan, tapi satu saat nanti kita tetap akan ingat semua tu. Sebab tu kita kena simpan at least satu impian untuk menjadi pembakar semangat. At least dengan apa yang kita lalui, even pahit sekali pun, kita tetap akan bersemangat. Bende pahit pulak jangan lha asyik nak kenang je. Macam-2 cara bolehh buat kan ? Aku ? aku suka buat aktiviti ni kalau ada problem :
  • Bukak semua laman sosial yang aku ada
  • Bukak youtube lagu best-2 biar penuh tab atas tu :p
  • Dengar lagu kat earphone kuat sehabes kuat
  • Hang out #niKalauCutiLha
  • Jongging pagi-2
  • Mandi lame-2
  • Then aku kene menyendiri dulu buat sementara waktu.
Hahha. Kalau bolehh aku akan elak becakap dengan sape-2. Nanti tension dibuatnye. Oke . Saja nak membebel. Aku memang tengah bosan tahap gajah niyy. K Bhoii.

Labels:





/