Love-Heart-Smile








Me dancing ? Ohmyy disaster :(
Wednesday, 30 May 2012 | 5/30/2012 06:47:00 am | 0 comments

Assalamualaikum :] haii .
Teke ape ? ade ke patot aku kene masuk menari ? Aku ni dah lha meng-anti sikit nak buat lenggok-lenggok and make-up-2 semua. Neverr kk ? Firstly, ayah aku memang dah tanye awal-2 pasal bende-2 uh . But when i told he i dont, he dont care too much. But tonight, kawan mak call pastu suruh aku masuk. Say whatt ?  I'm PMR victim this year. Takkan nak suruh aku masuk kot. Agak-2 lha. Yang laen tu kalau nak masuk, masuk je lha. Kesah ape aku. Not my life. Tapi mak tak kesah aku tak masuk tapi aku kene jugak buat bende-2 semua tu. Aku kene jadi penghantar barang bagai. Bile dorang ade performance, aku kene ikot. Ohhmyy disaster. Kenape lha jadi kat aku. Haishhhh. Sabar je lha dengan kawan2 mak aku niyy. Orang dah tak nak pun nak pakse-2 dengan alasan ' Yang laen dah masuk, akak sorang je belum ' . Ihhhhhhh. `Bohsannn. Okee fine , nak out dulu. Bubye :) Peace. 




/