Love-Heart-Smile








Lisan BM dengan TAKde perasaan -,-
Tuesday, 27 March 2012 | 3/27/2012 05:06:00 am | 0 comments

Hay ! Salam semua .
Leege giler sebab sekarang lisan dah lepas . Aku just dapat 28/40 je . Siket kan , kan ? Saborr je lha ! Tapi aku tak kesah sangat pun sebab aku tawu nape boleh siket sedangkan org laen 30 keatas . Hahha . Sah-2 punye sebab aku cerite tak de perasaan . Yangg laen cerite sampai nanges-2 . Tapi aku , Miss A dengan Miss S jee cerite tak gune air mate punn . Bukan takde feelings tapi Maluu sebenarnye -,- . Tak bolehh bla Mr A tanye aku mule . 
Mr A : Niyy cerite sedeyhh jugak ke cerite kelaka ? 
Haa . Dari ayat yang atas pun aku dah tawu daa yg dyee macam dah bosan dengan cerite sedeyhh . Sebab tu aku malas . Paling tak bolehh bla Miss S cerite sampai tegelak-2 . Hahha . Cayaa lha Miss S . Kau buat aku tegelak-2 . Love You lha bebeyhh ! Hahha . Tapi hasil story takde perasaan aku , Miss S , dengan Miss A , kami bersame-2 dapat 28/40 markah lisann ! Hahha . Ape nak jadi , jadi lha . KBhoii !

Labels:





/