Love-Heart-Smile








New Year !
Saturday, 31 December 2011 | 12/31/2011 12:03:00 am | 0 comments


hey u there , 
now, lagi bape jam je ken nak masuk 2012 , series , will miss u 2011 , the year lot of story with happy endings ,
tenkiu 2011 . 
sedyh pulak nak msk tahun baru . dont know why . 2Nikmat , miss u , tahun depan tak boley ponteng2 lagi . kene study betol2 . dah takde mase nak buat keje gile lagi , teringat time 2Nikmat , haru giler , ponteng sane ponteng sini.lambat masuk hitu hini sampai kene ugut dengan cekgu kh . and tak lupe jugak time masuk bilik disiplin . first time buat hal sampai kene pegi bilik disiplin . tak dilupe juga tentang bekas member .disebabkan kaw , aku nan kengkawan yg laen rapat nak mampos  kami always meet , tenkiu  alin , anis , haja , fit , quyah , cima , ct , wahida and ain . u all make my life so beautiful and fantastic . and u all make my world lot of happyness . sayunk korang selamenye . 
2012
okeyh , now kite da nak msk tahun baru , tutup buku lame and bukak buku baru . Ya Allah , semoge tahun ni lebih baek dari tahun sebelum2 nye  . semoge aku dapat ape yg aku nak .
Amin . talk pasal azam pulak . keyh ni dy ;
  1. wish i can make this year more adventure and funny . 
  2. moge iman aku tambah kuat and tak lalai lagi 
  3. wish i can get 8A PMR .
  4. moge all my dream come true .

AMIN ~
thats all azam aku . 
Ya Allah , aku cuma merancang dan engkau menentukan .
semoge aku dapat capai semua mimpi aku . 

k bye . :) 





/